- HelloHumanity

‘Ik wil veel vaker mijn ding doen en mijn diensten verkopen.’

Welkom in het Wervende Webteksten Walhalla:

Onweerstaanbare Webteksten Voor Personal Brands. Klaar In 3 dagen. 

 

Het is spannend en heerlijk tegelijkertijd: jij bent begonnen met een nieuwe business. Of het wordt hoog tijd dat je compleet nieuwe, lekkere webteksten krijgt. Je hebt nieuwe diensten, de huidige teksten zijn uit de tijd dat de Spice Girls vet hip waren.

Je wil het schrijven van die websiteteksten niet eindeloos zelf uitproberen, je hebt haast en het mag lekker snel en goed gedaan worden.

Herken je je tot zover in dit verhaal? Ben je die marketingexpert of nuchtere trainer in leidinggeven?

Ben jij die ondernemer die humor en zelfspot net zo belangrijk vindt als ademhalen (en Ribbelchips?).

Mooi. Dan help ik jou graag.

Wervende Webteksten Walhalla: Jouw webteksten sterk en sprankelend in 3 dagen.

Zo gaan we aan de slag.

Voorbereiding: je ontvangt de Hemels Helder-Vragenlijst. Deze vul je in.

De vragen die je leest gaan over jou, je business, de exacte problemen van je klanten.

Over sommige vragen moet je misschien max 2 minuten nadenken, de rest vul je zo in. Je bent hier zo’n anderhalf uur mee bezig.

Stap 1/dag 1: Je homepage is dé entree van je website, de meeste mensen komen via die homepage bij jou terecht. Daar wil je die ijzersterke eerste indruk maken.

We zorgen dat die ideale klant zich meteen 100% herkent in jouw verhaal. Dat zij enthousiast wordt en dat ze met liefde haar mailadres achterlaat, zodat je haar kan blijven inspireren totdat ze toe is aan zaken doen. Het is net liefde: mensen hebben wat tijd nodig om je te leren kennen en van je te gaan houden.

Na het lezen van je homepage voelt je lezer zich geïnspireerd en heeft zin om verder op je website te kijken naar wat jij te brengen hebt.

We schrijven in een zoomsessie van 75 minuten jouw homepage.

 Jij schrijft echt briljant. – Veronique, Businesscoach 

Stap 2/Dag 2: Je verkooppagina op je website is natuurlijk superbelangrijk.

We schrijven een pagina waardoor jouw ideale klant het water in de mond loopt. Ik wil dit!

In deze co-workingsessie van 90-minuten zetten we de basis neer van je verkooppagina.

Afhankelijk van je dienst kan het zijn dat ik daarna zelfstandig nog verder schrijf aan deze pagina tot hij superduidelijk, pakkend en overtuigend is. Laat de klanten tot je komen.

 ‘Johan heeft samen met mij een levendige, pakkende, catchy tekst geschreven. Fijn dat op basis van mijn input meteen een nieuwe tekst voor de homepage verschijnt. Echt een aanrader.’ Therapeut uit Amsterdam 

Stap 3/dag 3: We gaan het over jou hebben!

Ken je dat? Je bent op een netwerkborrel en je hebt een instant business-crush met iemand. Een klik. Een goed gevoel. Een schaterlach en meteen vertrouwen.

Voor die business-crush gaan we zorgen op je over-mij pagina.

Alle relaties die jij opdoet in je leven waar je ook nog eens geld aan verdient zijn gebaseerd op vertrouwen. Zeker als je een dienst levert waar mensen zich ook nog kwetsbaar bij moeten opstellen, bijvoorbeeld omdat ze al hun financiën met je delen.

In een sessie van 75 minuten schrijven we een onweerstaanbare Over-mij pagina waardoor die ene ideale klant instant een business-crush voelt. ‘Fijn, eindelijk iemand die ‘t een beetje fris en anders doet!’

Planning:

Mijn advies is om het schrijven van je webteksten in een zo kort mogelijke periode te doen. Tegelijkertijd gaan we onszelf geen hoofdpijn werken.

Stap 1 en 2 kunnen prima op een dag: ‘s ochtend een sessie en ‘s middags ook. En dan op dag 2 schrijven we de Over-mij pagina.

Bonus:

👉🏻 Het complete e-boek en leerboek (44 pagina’s) Nooit Meer Saai: Zo Schrijf Je Blogs Die Duizenden Mensen Raken (waarde 99 euro)

Een blog is een geweldig manier om duizenden mensen te inspireren. Om mensen te laten weten dat jij er bent als de expert op je vakgebied.

In dit E-boek leer je hoe je een blog perfect opbouwt, hoe je overtuigend en pakkend schrijft.

 Van de eerste blog die ik publiceerde op LinkedIn heb ik meteen een klant gekregen. Mijn klant herkende zich in de situatie en benaderde me voor een kennismakingsgesprek. – Josse Dorleijn 

👉🏻 De Tien Geboden Van Het Schrijven Van E-mails Die Je Klanten Opleveren (PDF, waarde: 77 euro) 

 Johan’s feedback is verfrissend, direct op te pakken en zorgt ervoor dat je weet hoe je een goed stukkie tekst in een must-read kunt veranderen. Met Johan’s feedback leer je pijlsnel hoe je effectieve blogs kunt schrijven, die je meteen een glimlach op je gezicht schrijft EN die je ook nog eens klanten opleveren. Claudia Verheij – businesscoach 

Veel mensen die nu op je website komen, of via een blog met jou in aanraking komen en echt enthousiast zijn, hebben niet nu je diensten nodig. Maar wellicht wel over een jaar. Of twee.

Hoe zorg je er voor dat die mensen over een jaar nu ook echt aan jou denken?

Het versturen van inspirerende e-mails is een toffe en effectieve manier om stadions aan mensen te inspireren. Om te zorgen dat zij altijd aan jou denken als ze toe zijn om te investeren.

Tegelijkertijd is er soms een wat negatief beeld van e-mailmarketing. Terwijl: is er wel eens een dag dat je je e-mail niet checkt? Als mensen tegen jou via double opt in zeggen dat ze van je willen horen en je verzameld daar gedurende de maanden meer en meer van heb je de garantie op omzet in de toekomst.

 

 Ik reageer nooit op e-mails, maar wil je toch even laten weten dat ik je mails altijd met veel plezier lees! Je humor en eerlijkheid vind ik mooi! Rosie 

Het resultaat van dit pakket is dat jij… 

✓ ijzersterke webteksten hebt waardoor jouw ideale klant direct als een stokstaartje rechtop zit, alle aandacht op je verhaal gericht.

✓ webteksten hebt die jou en je business op een overtuigende manier laten zien.

✓  webteksten hebt die jouw expertise overtuigend neerzet, zodat je snel aan de know, like en trust werkt.

Wie ben ik?

Ik ben Johan Stevens, copycoach en tekstschrijver.

En ik ben ex-deelnemer van First Dates, maar daar later meer over.

Ik geloof in teksten die persoonlijk zijn, die helder zijn en ik geloof dat jij met je teksten je heel goed kan onderscheiden door je persoonlijkheid te laten zien. Humor is een essentieel onderdeel van mens zijn, van interactie, we worden er door opgetild en door getroost, we worden er blij van, ook jouw klanten.

Daarom kijken we altijd hoe je ‘t ijs kan breken in je teksten! Ik was jaren cabaretier, ik deed drie keer mee aan Cameretten in Rotterdam.

Ik heb de afgelopen jaren veel enthousiaste zelfstandigen geholpen die groot willen groeien, en ondernemend zijn.

Mijn blogs kun je kennen van. Webteksten schreef ik voor uiteenlopende trainers en experts.

Ben jij de perfecte match voor dit pakket?

Ja, als je een dienstenondernemer bent, zoals een trainer in leidinggeven, of je bent zelfstandige in de marketing of een copywriter. Ook als je een klein bureau hebt is dit perfect!

Ja, zeker als je de basis van je diensten en je business op orde hebt. Je dienst moet goed zijn. Je hebt die training al 162 keer gedaan. Managers waren enthousiast. Dat is belangrijk, want vooral dan ga je de investering simpel terug verdienen. Een drol met een vlaggetje erop kun je met de beste copy van de wereld niet verkopen.

Ja, als je een frisse stijl, die speels is en tegelijkertijd glashelder met heel je hart omarmt. Of gewoon rete tof vindt.

En ja, je wilt jezelf met jouw persoon neerzetten in de markt.

Veelgestelde vragen:

Ik twijfel of dit ook echt bij mij past…

Het belangrijkste is dit: goede copy gaat echt het verschil maken als je de basis van je bedrijf op orde hebt. Je hebt diensten die kloppen en waar mensen enthousiast over zijn. Je weet welke mensen je wilt bereiken.

Check? Als dat niet klopt nog dan is het lastig: want als er gewoon geen interesse is in je dienst, omdat het te duur is, of nog net niet helemaal klopt, dan ga je het niet verkopen. Ook niet met heel goede copy. Of je gaat mensen dan teleurstellen.

Dus: basis op orde? Let’s go. Je teksten moet overtuigend zijn.

Als ik niet tevreden ben, is er dan een geld-terug mogelijkheid?

Nee, dit is er niet. Schrijven is een creatief proces en het schrijven van je webteksten doe ik juist samen zodat we niet heen en weer hoeven te mailen. Ik geef de teksten flair, maak ze sprekend en lekker en jij bewaakt de inhoud.
Als ik me om welke reden niet aan de afspraken kan houden dan krijg je natuurlijk wel je geld terug.

Als ik nog een vraag heb, nadat je mij feedback hebt gegeven op een e-mail of social update, kan ik die dan nog mailen?

Hiervoor heb ik de ‘Even een kort vraagje-strippenkaart’. Dat betekent dat je in de 4 maanden tot max 7 keer een kort vraagje kan stellen. (waarde: 300 euro) Zoals je hierboven ziet hebben we al behoorlijk wat contact, dus dat moet goed komen.
Meestal is mijn feedback behoorlijk helder!

Zit er ook SEO in dit pakket, hou je daar rekening mee?

Als jij een lijst met zoekwoorden hebt die je er in willen hebben, houden we daar rekening mee.

Ik ben geen SEO expert. Ik help je met onweerstaanbaar zijn. Dat het water je in de mond loopt en met name dat van je klanten.

De manier waarop mensen op je website komen kan via google gaan, maar ik richt me op die ondernemers die via blogs, vlogs of podcasts zichtbaar zijn. Dus: mensen zien op een van de social media kanalen een post of een blog voorbij komen en zo komen ze op je website.

Ik ben geïnteresseerd!
Top. Wat we doen is 20 minuten zoomen om kennis te maken. Plan hier een zoomgesprek in.

Wil jij vol trots en energie én plezier je business online gaan draaien? Wil jij met lucht en een knipoog (niet dat zware!) online met heel veel klanten contact gaan maken en leren hoe je dit zelf soepel doet?
Dan nodig ik je graag uit!

 Ik heb hardop gelachen om je blogs. Jennifer 

Jouw Investering

Je betaalt voor dit pakket 1947 euro ex btw.

Betalingsafspraken
Je betaalt voor we starten 50% van het totaal bedrag en voor ‘t einde van de week waarin we werken het 2e gedeelte.

Boek nu je zoomgesprek in.

Mijn favoriete quote, in moeilijke en makkelijke tijden: : )

‘Niemand dacht dat het zou kunnen lukken, totdat er iemand langs kwam die dat niet wist.’

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Meer klanten, meer lol door onweerstaanbare teksten. Check het fijne e-boek hier.

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.

Powered by WishList Member - Membership Software