Alsjeblieft! Hier voor jou het Out-Of-Officebericht Pret Pakket, omdat je weet dat humor werkt.

Het neerzetten van een overtuigend (personal) brand waar mensen graag tegen aan willen schurken, bij willen horen en mee geassocieerd willen worden, zit ‘m in de details. En is razend belangrijk als je wil opvallen tussen de rest!

Je kunt niet op je site vrolijk en enthousiast klinken en dan in een mail of op social een totaal andere toon aanslaan, zeg maar een oersaaie. Dan raken mensen in de war en vertrouwen de boel niet meer. En dat gebeurt dus wel heel vaak!

Ben je bezig om je out-of-office mailtje te schrijven? Wacht, ho, stop.voorbeeld goeie webtekst

Jouw out-of-officebericht is jouw kans opnieuw die vrolijke, eigen, verrassende stem te laten horen en de klant te herinneren: oh, ja, zij is altijd anders en grappig.

Zo maak je je klant loyaal, wil ie nooit meer weg, ook al weet zij dat je een paar honderd euro duurder bent dan je concurrent.

Speciaal voor personal brands die uniek en verrassend willen zijn, die weten dat je personality je merk is, deze vier vrij te jatten out-of-officeberichten die zorgen voor een glimlach.

(No worries dat iedereen dit gaat doen, want niet iedereen heeft zoveel ballen als jij hebt.)

Jatten maar!

 

Titel: Wat draait de DJ? (bijna terug van m’n vakantie!)

Hallo!

Dank je wel voor je mailtje. Ik lig op dit moment op een opblaasbare flamingo in een kalme zee, in de verte hoor ik het gebonk van de DJ, het strand is mutje vol, ik neem straks mijn eerste cocktail. Ik lig zeg maar enorm na te genieten van onze samenwerking, snap je? Je hebt een vraag aan me? De [datum] ben ik terug!

Hebben we helemaal niet samengewerkt? Zou het een goed idee zijn? Ik hoor graag van je, na mijn vakantie ben je de eerste (of de tweede, pin me er niet op vast) die ik terug mail.

Groetjes, Johan

Ps. lees deze blog [link naar je laatste blog] die ik schreef, je ontdekt daardoor hoe je [concrete voordelen]

Titel: stressverlagende quotes (ben er ff niet)

Hoi!

Dank voor je mail. Ik kan ‘m even niet beantwoorden tot [datum] want ik ben op vakantie. De kans dat ik nu exact op dit moment met mijn nieuwe bergschoenen in de Dolomieten loop met mijn geliefde [naam geliefde] is supergroot. Heb je een vraag of iets waar je niet uitkomt? Ik kom er na mijn vakantie op terug. Nee, maar echt, echt.

Heb je zorgen? Voor nu mijn favoriete stressverlagende quotes:

Gras gaat niet harder groeien door er aan te trekken

Niemand dacht dat het zou kunnen lukken, totdat er iemand langs kwam die dat niet wist

Niemand is gedoemd te blijven wie hij is – Grunberg

Tot later,
Johan

Titel: je saaiste mail ever

Hé,

Dit is op zeker het saaiste out-of-officebericht die je krijgt deze zomer. Ik ben namelijk helemaal kapot. Ik ben door mijn ideeën heen. Het is op. Ik kan alleen nog ademhalen en eten. Al die klanten waaronder jij kosten zoveel energie, niet te doen.

Grapje? Ja, tuurlijk! Jij bent mijn favoriete klant, leuker heb ik nooit gehad! Ik ben terug op [datum].

Tot dan,
Je duurste pain in the ass,
J.

Titel: Waarom ik bijna niet kan wachten

Lieve klant,

Thanks voor je mail. Ben ff chillen. Jeweetzelf.

Op [datum] leg ik mijn Macje weer op mijn bureau, schuif ik mijn stoel aan en hoop ik één ding: dat jij me gemaild hebt. Ik weet nu nog niet dat mijn wens uitkomt. Gek idee.

Eerlijk zijn? Ik kan bijna niet wachten. Maar ik ga ‘t wel proberen. : ))

Groet, Johan

Ps. ga zelf ook weg!

 

Meer humor, verrassing in je merk en waanzinnige teksten voor je website nodig?

In deze overvolle markt is personality een must voor zelfstandig ondernemers. Een saaie, droge webtekst vol ingewikkelde woorden kost je klanten. Mijn naam is Johan Stevens, ik was jaren cabaretier en schrijf webteksten voor ondernemers die anders durven zijn. En, leer je dit zelf kunnen, zodat je de komende jaren honderden klanten meer gaat aantrekken.

Ben jij met alle liefde bezig met het laten groeien van je business? 

Download De Ultieme Checklist Voor Pakkende Websiteteksten Met Personality Voor Zelfstandig Ondernemers.

Deel dit met jouw vrienden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

REACTIES

avatar
  Abonneer  
Abonneren op

Droom je van een fijne business met genoeg klanten?

Copy is key. Download de checklist met 7 punten waar elke copy aan moet voldoen.

 

nb. kijk in je mailbox, je hebt een mailtje van me.

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Klaar voor meer klanten via je site?

Schrijf je in voor de gratis dinsdag update die jou helpt met onweerstaanbare copy. Je blogs en webteksten veranderen van mwah naar JA!

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Powered by WishList Member - Membership Software