Heb je ooit het gevoel als je een homepage of aboutpage schrijft: wat ontzettend sssaai?

Je wilt wervende teksten schrijven, je wilt dat die klant gaat springen op z’n nieuwe bank omdat ie zo blij is met deze dag: dat ie jou tegenkwam.

Het gevoel is frustratie, een zucht. Als het niet lukt dus. Weet dit: afgelopen week sprak ik weer meer dan één ondernemer* die verzuchtte: ik weet gewoon niet hoe je zo schrijft dat het ook sprankelt. Want ik wil niet saai overkomen.

Mijn nieuwe video moet je dan zien. Zo een simpele tip, zeker als jij wel eens een rijtje schreef als dit:

‘Ik ben een teamplayer, ik ben enthousiast en ik heb een hands-on mentaliteit.’

Wat er mis is met dit rijtje? Het is niet beeldend. Het prikkelt niet. En in de video leg ik uit hoe je wel beeldend schrijft. Iets met warme appeltaart en slagroom die je in je mond spuit.

 

*ik sprak ze echt! Vaak als ik dit lees denk ik: mmm, sprak jij echt ondernemers?

Deel dit met jouw vrienden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

REACTIES

avatar
  Abonneer  
Abonneren op

Droom je van een fijne business met genoeg klanten?

Copy is key. Download de checklist met 7 punten waar elke copy aan moet voldoen.

 

nb. kijk in je mailbox, je hebt een mailtje van me.

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Klaar voor meer klanten via je site?

Schrijf je in voor de gratis dinsdag update die jou helpt met onweerstaanbare copy. Je blogs en webteksten veranderen van mwah naar JA!

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Powered by WishList Member - Membership Software