Ja, toch? We zitten midden in de week over jouw heerlijke homepage. (LEES TOT HET EIND.)

De o-zo-cruciale homepage. Want…

a. de ultieme kans voor een eerste verpletterende indruk
b. je kunt je concurrentie makkelijk te slim af zijn, want het is overal vooral vaag en onbegrijpelijk.
c. mensen komen niet snel meer terug als er ze er geen r**t van snap. Lees: kost geld. Lees: minder lekker de zomer in. Lees: gevoelens van stress enzo. Fock. Je weet toch.

TELEFOON!
Stel… de telefoon gaat straks, om 11.53 (exact)

Wie hoop je dan – zakelijk gezien! – dat het is?

Dus… een onbekend nummer in je display en je zegt: Hi, met <<Naam>>, goeiemorgen! (Hoewel ik gok dat jij meestal zegt: ‘Yo, whatsup bitch?’, zo ben je.)

En wie hoop je dan dat er aan de telefoon hangt? En wat hoop je dat die zegt?

De directeur van de Rabobank? De marketingmanager van Durex, de dolfijnenverzorger van Harderwijk (omdat dat echt helemaal je ideale klant is!), de businesscoach met een omzet van 150.000 per jaar?

En hoevaak gebeurt dit? Dat die telefoon gaat, of dat je die E-mail krijgt waardoor je trots en blij voelt?

Als je wilt dat er vaker een onbekend nummer in het display van je Iphone staat,
(of die ene lekker mail waardoor je meteen je beste vriendin gaat appen dat je waarschijnlijk een nieuwe opdracht hebt!) dan moet die homepage een killerpagina zijn. En daarom hebben we het daarover.

Ik ken die exacte formule die jouw personal brand homepage bloody lekker maakt voor jouw ideale klant.

En jij kunt een half uur Heerlijk Homepage (skype) Hulp winnen, waarin we samen naar je homepage kijken en bespreken hoe deze echt overtuigend wordt. Zeg maar oog-vergrotend-mond-openvallend-lekker.

Normaal kost dat 69 euro. In een half uur krijg je tig nieuwe ideeën die je meteen kan toepassen, waardoor je die overtuigende heerlijke homepage binnen 60 minuten daarna zelf afschrijft.

COPYQUIZ (timesensitive!) 
Hoe kun je winnen? Ik heb een prijsvraag voor je. Je kunt meedoen tot woensdagavond 19.00. (ik zei toch: timesensitive)

VRAAG: Wat zet je beter niet op je homepage?

A. superheldere beschrijving van de uitdaging(en) van je klant
B. Uitgebreide beschrijving van jezelf en waarom je zo gepassioneerd bent over ‘je ding’ en dat je in 2011 begonnen ben enzo.
C. Een foto van de eerste keer dat je moest kotsen van de drank
D. Een compassievol stukje waardoor je ideale klant weet dat hij niet de enige is die struggled met shit
E. Een call to action zodat je ICA haar mailadres achter laat
F. Al je social media buttons boven in je scherm

Er zijn meer antwoorden goed. Of nou, ja, niet goed.

Zet hieronder je antwoorden. Bijvoorbeeld: A en B. Of: A en E. Je kunt het!

Deel dit met jouw vrienden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

REACTIES

avatar
  Abonneer  
Abonneren op

Droom je van een fijne business met genoeg klanten?

Copy is key. Download de checklist met 7 punten waar elke copy aan moet voldoen.

 

nb. kijk in je mailbox, je hebt een mailtje van me.

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Klaar voor meer klanten via je site?

Schrijf je in voor de gratis dinsdag update die jou helpt met onweerstaanbare copy. Je blogs en webteksten veranderen van mwah naar JA!

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Powered by WishList Member - Membership Software