Of je nu een kapperszaak hebt, of een restaurant: je moet die vermaledijde corona-regels communiceren aan je klanten. En je wil natuurlijk dat mensen van jouw zaak houden, of gaan houden. Dat ze – ook al ben je best iets duurder – toch bij jou terugkomen. Jaar in jaar uit. Dat is pas lekker zaken doen.
Hoe zorg je dat je communicatie helder is en… gewoon hartstikke leuk en swingend? Zodat mensen zeggen: oh, wat doen jullie dat altijd tof! Zodat de mensen dus van je gaan houden?
Hieronder lees je twee voorbeelden.
Je ziet eerst hoe Boerderij Meerzicht in het Amsterdamse Bos z’n communicatie nu doet. Scroll naar onder om meteen te zien wat ik er van gemaakt heb.
LET OP: zij weten niet dat ik dit gedaan heb, ze zijn geen opdrachtgever. Ik heb dit gewoon even voor jou gedaan. Als je ook zo worstelt met leuk en vlot communiceren. Stukje inspiratie naar de mensen toe! : )

Gezellige mensen bij Meerzicht? Je denkt het van niet toch als je dit leest? Niet heel uitnodigend, gezellig, liefdevol of hoe je ook maar over wil komen!
Ik heb er dit van gemaakt!

Vraag jezelf af: hoe wil ik dat mijn lezers, mijn klanten zich voelen na 't lezen van mijn tekst?
Meer lezen? Ik heb een boeketje van vijf veel gelezen blogs: over jezelf met onweerstaanbare teksten origineel en opvallend presenteren.
Ja, ik wil die inspiratie, lekker!👇🏼