Hoe groot is de kans dat de mensen die je homepage lezen instant enthousiast worden over jou en je diensten? Wat moet er eigenlijk op je homepage staan? Wat maakt het rete overtuigend? En… wat moet er niet op, wat schept verwarring?

Welkom bij de eerste copyquiz. Ik weet dat jij als niet-te-stoppen-entrepreneur-met-grote-dromen deze vraag bezighoudt. Want je wilt groeien. Je wilt deze wedstrijd winnen.

Dit is De Week van de Heerlijke Homepage Die Werkt Als Honing Voor Je Klanten. ; )

Kijk eerst de video en hieronder zie je de quizvraag en de mogelijke antwoord. Weet dit: jij kunt winnen een half uur skypecoaching met mij over je homepage.

Woensdagavond 19.00 is de deadline.

Beter dat je dit niet op je homepage zet:

A. superheldere beschrijving van de uitdaging van je klant
B. Uitgebreide beschrijving van jezelf en waarom je zo gepassioneerd bent over ‘je ding’ en dat je in 2011 begonnen ben enzo.
C. Een foto van de eerste keer dat je moest kotsen van de drank
D. Een compassievol stukje waardoor je ideale klant weet dat hij niet de enige is die struggled met shit
E. Een call to action zodat je ICA haar mailadres achter laat
F. Al je social media buttons boven in je scherm

Er zijn meer antwoorden goed. Of nou, ja, niet goed.

Zet hieronder je antwoorden. Bijvoorbeeld: A en B. Of: A en E. Je kunt het!

Deel dit met jouw vrienden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

REACTIES

avatar
  Abonneer  
Abonneren op

Droom je van een fijne business met genoeg klanten?

Copy is key. Download de checklist met 7 punten waar elke copy aan moet voldoen.

 

nb. kijk in je mailbox, je hebt een mailtje van me.

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Klaar voor meer klanten via je site?

Schrijf je in voor de gratis dinsdag update die jou helpt met onweerstaanbare copy. Je blogs en webteksten veranderen van mwah naar JA!

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Powered by WishList Member - Membership Software