Oh, wat word ik daar blij van. Goed bedachte dingen. Slim bedachte verhalen. Goed verzonnen acts. En pakkende en overtuigende – lekkere! – websiteteksten.

Ben jij op dit moment hard op zoek naar een nieuwe look and feel met jouw bedrijf? Vind je je eigen toon saai? Wil je niet dat het saai en stijf is, maar swingend en sexy?

Hieronder deel ik drie van mijn meest favoriete websites: anders, brutaal, superduidelijk en overtuigend. Als je je afvraagt waar ik jou ‘t liefst mee help: dit is het. Haalbaar? Absoluut, kijk hier bijvoorbeeld voor ‘t Pakkend en Persoonlijk Websiteteksten Pakket.

Geniet je mee?

Nummer 1:

The Middlefingerproject.

Mensenkinderen, als je dat bedenkt, als je jezelf zo presenteert vind ik je meteen cool. The Middle Finger Project. Lekker, toch?

Zet dat even af tegen de gemiddelde ondernemer op LinkedIn. Snapje?

Dit verhaal, haar verhaal, dit bedrijf gaat ‘gewoon’ over copywriting en positionering en richt zich superscherp op vrouwen, stoere vrouwen. Het is prachtig verpakt in een verhaal, waardoor je een gevoel krijgt bij dit merk. Waardoor je er bij wil horen (of niet, ook goed)

Ook omdat iedereen dat gevoel kent: ik wil verdomme eindelijk goed geld verdienen. Hoe doe ik dat? Whaaa!!

Kijk hier de website van The Middlefingerproject. 

Nummer 2:

Oh, Kira Hug, wat heb je dit toch goed gedaan. Ik ken Kira van The Copywriting Club (Underground). Daar geeft ze met haar man, Rob Marsh, Facebook Live sessies, tips, adviezen en toen op een dag tikte ik even de website van Kira in.

Ook hier een jaloersmakend goed en sterk verhaal van een Personal Brand Premium Double Plus and Power To The Max.

Kijk even naar de eerste 6, 7 zinnen op de website van Kira, vooral deze:

‘So if you’re a jerk, be a jerk. People buy things from jerks ALL the time. (I’ll make people love you for it.)’

Hoppa, duidelijk, niets meer aan doen.

Bekijk hier de website van Kira Hug.

Nummer 3:

Laura Belgray. Aan haar heb ik mijn favoriete copyquote te danken:

Don’t Mistake Formal For Professional.

De nummer één regel als je gaat schrijven. Mocht je Laura met haar 1450 per uur net te duur vinden, kun je je ook natuurlijk melden bij ondergetekende. Ik doe ‘t voor net wat minder. Maar neem wel even een kijkje op haar site.

Klik vooral even op haar about, waar ze meteen het ijs meesterlijk breekt. Echt, lezen die handel. Je houdt instant van haar toch? Ik wel.

Dit is de website van Laura Belgray.

En? Hoe inspirerend waren deze dames? Tjezus, kom ik nu achter, het zijn alleen maar dames. Welke van bovenstaande websites vind jij het meest inspirerend? Laat hieronder je reactie achter ben echt benieuwd!

Hoe creëer jij een onweerstaanbaar merk? Om te weten hoe je dat op je website doet heb ik de Ultieme Checklist Voor Pakkende Websiteteksten met Personality voor je. Download ‘m hier.

Deel dit met jouw vrienden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

REACTIES

avatar
  Abonneer  
Abonneren op

Droom je van een fijne business met genoeg klanten?

Copy is key. Download de checklist met 7 punten waar elke copy aan moet voldoen.

 

nb. kijk in je mailbox, je hebt een mailtje van me.

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Klaar voor meer klanten via je site?

Schrijf je in voor de gratis dinsdag update die jou helpt met onweerstaanbare copy. Je blogs en webteksten veranderen van mwah naar JA!

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Powered by WishList Member - Membership Software