Maak van je website jouw 24/7 salesman.Hoe pak je direct de aandacht van je ideale lezer, zodat zij haar thee laat koud worden?

Hoe zorg je dat die lezer (m/v) gegrepen wordt door de woorden die jij schrijft en haar mond open valt tijdens het lezen?

Hoe overtuig je je lezer om zich in te schrijven op je mailinglijst, hoe kies je een perfecte titel voor je nieuwe dienst?

Als jij droomt van een succesvolle business met jouw stijl, jouw eigenwijze stem waar mensen massaal van gaan houden zijn de woorden die je schrijft essentieel. Elk woord op je website maakt mensen of verveeld, of verslaafd… Of ze surfen snel weer door (boring!) of ze schrijven zich direct in.

De Amerikaanse businesscoach Jeff Walker zei:

‘Every business problem comes down to a copy problem.’

Dit echt goed doen, is best een pittige klus. Maar ik weet zeker dat je het kan. En ik vind ook dat jij het ook entrepreneur, met waarschijnlijk je eigen naam als URL, moet kunnen: je hebt het zo vaak nodig!

Ben je er helemaal klaar voor om dit probleem voor eens altijd te tackelen en van je website een sales man te maken die jou op elk uur van de dag, 24/7 helpt? (en te leren hoe je elke webtekst voor je laat werken zodat mensen niet anders willen dan met jou in zee gaan.)

Download hieronder de checklist!

* verplicht veldje : )




Deel dit met jouw vrienden
  • 160
  •  
  •  
  •  
  •  

REACTIES

avatar
  Abonneer  
Abonneren op

Droom je van een fijne business met genoeg klanten?

Copy is key. Download de checklist met 7 punten waar elke copy aan moet voldoen.

 

nb. kijk in je mailbox, je hebt een mailtje van me.

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Klaar voor meer klanten via je site?

Schrijf je in voor de gratis dinsdag update die jou helpt met onweerstaanbare copy. Je blogs en webteksten veranderen van mwah naar JA!

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Powered by WishList Member - Membership Software