Een groot publiek voor jouw verhaal - HelloHumanity

Een groot publiek voor jouw verhaal

‘Ik heb hardop gelachen om de petunia’s’ 

Op zoek naar iemand die je kan helpen met zichtbaarheid? En moeten die updates en columns wel echt grappig zijn?

Top. Dat vind ik een uitdaging waar ik wel zin in heb.

Ik ben Johan Stevens.

Over humor moet je niet te veel lullen natuurlijk, net als over seks, dat moet er gewoon zijn, maar toch:

humor is een van de fijnste manieren om te zorgen dat mensen met je gaan bonden.

Ik schrijf blogs. Ik schrijf stukkies voor LinkedIn. Ik heb een zooi cabaretprogramma’s gemaakt en allerhande filmpjes.

En ik help je met elke week zichtbaar zijn. Met updates en blogs waar mensen wel op móeten reageren.

 

Zo help ik je:

Ik zorg ervoor dat een hoop mensen van je gaan horen de komende vier maanden! Ik schrijf LinkedIn-updates en blogs voor je die voor jouw doelgroep echt boeiend zijn.

Hoe het werkt?

Wij brainstormen over thema’s en onderwerpen. Onderwerpen die jij te gek vindt en die natuurlijk te maken hebben met de problemen en uitdagingen van jullie klanten.

Ik kom met een bak ideeën. Invalshoeken.

Ik schrijf een column over de thema’s die we besproken hebben. Vanuit mijn eigen perspectief, verbazing en verwondering.

LET OP: het is dus geen ‘wij van WC-Eend’ blog!

Qua update op LinkedIN kun je dan zelf denken aan iets als:

‘Wij van De Jong en zonen vinden [jouw thema] superbelangrijk. En vandaag heeft Johan Stevens op ons verzoek een column daarover geschreven. Wat vind jij moeilijk / of uitdagend aan [jouw thema].’

Ook verzin ik geïnspireerd door jouw business updates voor LinkedIn. Geen salesy berichten, nee, grappige, speelse updates zodat er gesprek komt. Zodat mensen op een vrolijke, enthousiaste manier aan jullie denken. Met soms een serieuze noot die gekraakt moet worden.

Ik bied 2 pakketten:

Vier maanden lang elke maand 2 columns op maat:

Investering voor 2 columns op maat van 700 – 1100 woorden: 645 euro per maand 

Inclusief:

  • brainstorm van 1 uur die we samen doen.
  • één revisieronde per blog
  • een tekstje dat je gebruikt voor je socials. De zogenaamde caption.
  • columns zijn jouw eigendom, dus je kunt ze hergebruiken! Over 3 maanden plaats je ‘m nog eens en kom je opnieuw met nieuwe klanten in contact

 

 

Pret Pakket Zalig Zichtbaar: 

Vier maanden lang elke maand 2 columns op maat + elke maand 4 updates voor LinkedIN.

Met dit pakket ben je dus 6 keer in beeld, elke maand. Dat zorgt dat mensen je echt gaan herkennen. Dat mensen zeggen: ik volg je nu een tijdje en ik vind het altijd leuk! En zo kun je in gesprek komen.

Zes keer een update die prikkelt, uitnodigt tot gesprek. Hierdoor gaan mensen je herkennen en… uitkijken naar je nieuwe update.

Kosten: 897 euro ex btw per maand.

Inclusief:

  • 1 uur brainstorm over thema’s.
  • 1 revisie van elke update / column
  • caption bij de blogs

 

Voor wie?

De columns en blogs zijn er voor elk initiatief of bedrijf dat op een vrolijke, eigenwijze manier heel zichtbaar wil worden. Het is er voor jou als je durft. Als je niet te bang bent ‘dat mensen het raar vinden’. Ik ben niet doorsnee en daar ben trots op. Met doorsnee kom je ook niet zo ver meer, jij bent dat graag met mij eens.

Mensen willen juist raar en anders en niet standaard, zeker leuke mensen. Ik bied je het beste dat ik heb als ik veel creatieve vrijheid hebt. Anders kun je net zo goed een andere, inwisselbare schrijver zoeken, die zijn er veel!

Scheldwoorden en vloeken kunnen we makkelijk zonder, dat heb ik tot nu toe nergens echt nodig gehad, dus daarover geen zorgen.

Maar als jij ‘fock dat’ al te heftig vindt, dan zijn we geen match denk ik.

B2B? Of B2C? Misschien is het laatste makkelijker als jij echt een fris en open minded publiek wil bereiken.

 

Mogelijke onderwerpen?

Inhoudelijk schrijf ik supermakkelijk over:

  • alles rond ongemakkelijke communicatie, verwachtingen, schaamte, gedoe, onhandigheden.
  • ook leuk: mensen die doen alsof het goed gaan en dat het ondertussen tranen met tuiten is
  • filosofische thema’s, angsten, onzekerheid en ook: ambitie en de diepe wil om verdorie iets te maken van het leven.
  • wat ik mooi vind om te doen is persoonlijk te schrijven over die dingen die mis gaan of moeilijk zijn, zodat mensen ook nog een beetje getroost worden.

Nog meer wapenfeiten:

Met de blogs voor Frankwatching kreeg ik in 20 artikelen 349.000 lezers.

In 2020 was ik de auteur op dat platform met de meest reacties.

Op mijn stuk over de Out-Of-Officeberichten kreeg ik 2550 bezoekers op mijn website in 2 weken. In totaal hebben 10.000 mensen die post gelezen.

Al deze cijfers zijn natuurlijk afhankelijk van mijn netwerk. Als jij bijvoorbeeld een maillijst hebt waar al 4000 mensen op staan worden deze aantallen groter.

OH IK BEN ENTHOUSIAST, IK WIL DIT 

Om te zorgen dat je helemaal helder weet wat ik aan content bied, zodat je een goed geïnformeerde keus kan maken, heb ik een Content Kermis voor je: een verzameling van mijn leukste updates. Party!

Hebben? Stuur mij een mail.  

 

Mijn favoriete quote, in moeilijke en makkelijke tijden: : )

‘You’d better be hated for what you are, then to be loved for what you’re not.’

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Geen zorgen; ik vind spam ook niet zo fijn. Jouw gegevens deel ik niet. Mag ook niet. Zo. Duidelijk.

Heb je de Pret PDF al? Met +15 heerlijke voorbeelden van grappige en eigenzinnige copy?

Schrijf je in
voor concrete
copytips!

Veel gelezen blogs:

Hier tekst.

Powered by WishList Member - Membership Software